חשבת פעם מה המסר העובר ללקוחות מהכיסאות שבחרת להציב בחדר ההמתנה או משולחן המנהלים עליו אתה עובד ומקיים פגישות? כך יכול ריהוט למשרד לסייע לתדמית העסק שלך.

התדמית שאתה יוצר עבור העסק שלך, חשובה מאד למידת ההצלחה של העסק ולהתרחבותו במהלך השנים. אך גם כשאתה מצליח לבסס מוניטין של עסק מצליח ואמין, אי אפשר לעצור וחשוב להמשיך ולשמור על השם שהשגת בעמל רב. לשם כך תצטרך להקדיש מחשבה לא רק לשיפור השירות והרחבת מעגל הלקוחות, אלא גם לרושם הראשוני שמקבלים אנשים הנכנסים בפעם הראשונה למשרד שלך.

איך לשדר תדמית מצליחה באמצעות ריהוט למשרד?

דמיין את הלקוח הממתין לך כעת, יושב על כיסא מתנדנד, עם ריפוד קרוע או דהוי. הרושם הראשוני שלו הוא שמדובר בעסק שלא משקיע בלקוחות שלו, מנסה לחסוך על חשבון הנוחות ולא מתייחס לנראות של הדברים. אותו הדבר לגבי שולחן ישיבות או שולחן מנהלים שרוט ומתקלף, וארוניות אחסון מחלידות הפזורות ברחבי המשרד.

כידוע, קשה מאד לתקן רושם ראשוני ולכן חשוב להשקיע בבחירת ריהוט למשרד. כדי לשדר תדמית של עסק מצליח, תוכל להיעזר במעצב פנים שייעץ לך כיצד להתאים את הריהוט לחלל המשרד ובאילו פריטים לבחור, שיהיו גם פונקציונאליים וגם יעבירו את המסר הנכון לבאים מבחוץ. למשל, חשוב מאד להקפיד שכל הרהיטים יהיו באותו סגנון, גם מבחינת העיצוב וחומרי הגלם וגם מבחינת הגוונים. אחרת ייווצר מראה מבולגן בעיניים, וזאת לא המטרה. לשם כך רצוי לבחור את הרהיטים מאותה חנות, וגם לא להעמיס עם יותר מדי פריטים, כדי לשמור על מרחב פתוח ומאוורר המשדר מקצועיות וסדר.

אם אתה רוצה להעביר מסר של עסק יוקרתי, תוכל לבחור ברהיטים בסגנון הייטקי מודרני המשלבים בין חומרי גלם שונים, כמו זכוכית ואלומיניום, או ברהיטי עץ, אך שים לב שהרהיטים נוחים לעבודה ממושכת, כי הלקוח לא רואה רק את הכיסא, אלא גם את מי שיושב עליו, ואתה לא רוצה שהוא יפגוש אדם כפוף ועייף.

ויש יתרון נוסף לריהוט משרדי איכותי, מלבד הרושם הראשוני על הלקוחות ועל משקיעים פוטנציאליים. ריהוט משרדי יוקרתי באיכות גבוהה, מעורר חשק ומוטיבציה לעבוד ומעלה את תפוקת העבודה.

ריהוט למשרד הוא אחד הדברים שחשוב להשקיע בהם, ללא פשרות. ריהוט איכותי גם ישמש אותך נאמנה למשך שנים רבות ויקל על עבודתך, אך מעבר לכך – הוא יסייע לשמור על תדמית מקצועית של עסק מצליח.