ואיך אפשר לארגן את כל הציוד?
כיום מאד מקובל להזמין סדנאות לימי הולדת, בעיקר לילדים. חברת אפריקיה למשל מתמחה בסדנאות תיפוף וסדנאות מוזיקליות למגוון אירועים, כולל ימי הולדת. סדנה כזו יכולה לחסוך לכם את הצורך לחשוב או לתכנן פעילות שתתאים לכולם, והיא גם תשדרג את המסיבה ותהפוך אותה לחגיגית יותר ומלאת קצב. עם זאת, כאשר מזמינים סדנאות לימי הולדת, חשוב לוודא שהחברה תביא איתה את כל הציוד הנדרש ובמידת הצורך, לדאוג לארגן זאת בכוחות עצמכם.

איזה ציוד נדרש לסדנאות אלו?

בכל הקשור לכלי הנגינה והתופים, החברה שמעבירה את הסדנאות תדאג להביא את הכל ואין לכם מה לדאוג, אולם מה לגבי מקומות ישיבה? שולחנות? פתרונות הצללה? שערים מאלומיניום? לכל אלו כנראה שתצטרכו לדאוג בכוחות עצמכם. אפשרות נוספת היא לבקש מהחברה המעבירה את הסדנאות לעשות זאת ואז כנראה שיבקשו מכם תוספת תשלום.
כמו כן, אל תשכחו שאם מדובר באירוע שיתקיים בטבע, ללא חיבור לתשתיות שונות, צריך לדאוג גם לשירותים ניידים ולגנרטור שיספק תמיכה לכל מכשירי החשמל במידה ותכננתם להביא כאלו. דוגמאות למכשירים כאלו הם דוכני מזון שונים כמו מכונת נקניקיות או מכונת ברד, משחקי וידאו, מערכת השמעה, תאורה, מתקנים מתנפחים, מקרן וכל מכשיר חשמלי אחר שמביא תועלת בימי הולדת.

מהיכן משכירים ציוד לאירועים לסדנאות ימי הולדת?

ישנן חברות להשכרת ציוד לאירועים, מהן תוכלו להזמין את כל מה שתצטרכו, רק חשוב לוודא את הדברים הבאים:
● יש להם במלאי את כל הציוד שנדרש לצורך הפעלת הסדנאות וקיום האירוע.
● הם ערוכים לספק לכם את הכמות הנדרשת בתאריך האירוע.
● מדובר בציוד איכותי ונוח לתפעול.
● זמינות לשאלות לגבי הציוד במהלך האירוע במקרה של קשיים או תקלות, או שירות של מפעיל מטעם החברה בתשלום.
● יש אפשרות לאיסוף עצמי או הובלה, מה שנוח לכם.
● קיים ביטוח לציוד.

בשורה התחתונה – מה אתם צריכים?

השכרת ציוד לאירועים לסדנאות ימי הולדת תלויה במידה רבה בסגנון יום ההולדת והסדנאות שהזמנתם, עם זאת יש דברים שצריך לדאוג להם בכל אירוע, כמו שולחנות ופתרונות ישיבה. פתרונות ישיבה יכולים להיות כיסאות או פינות ישיבה אטרקטיביות, פופים ומחצלות. במקביל, ייתכן ותצטרכו גם מפות וכלים להגשת הכיבוד וכמובן לדאוג לפתרונות הצללה או לאוהל אירועים מקורה אם יש חשש לגשם.
קל יותר להתנהל מול ספק אחד ולכן כדאי להזמין את כל הציוד מאותה החברה. ייתכן ותגלו שזה גם יותר משתלם כלכלית.