ישנם שני מצבים בהם זקוקים לחברה המשכירה ציוד לאירועים: כאשר אתם מתכננים אירוע או כשיש לכם אולם אירועים.

חברה המשכירה ציוד לאירועים יכולה להתגלות כרבת ערך כאשר אנשים פרטיים מתכננים אירוע. באמצעות החברה הם יכולים לשכור כמעט את כל מה שנדרש להם להפקת האירוע, כולל פינות ישיבה, שולחנות, כיסאות, כלי הגשה, מערכות תאורה, הגברה, גנרטורים, אוהלים גדולים וכן הלאה. מקרה נוסף בו ניתן להיעזר בחברה להשכרת ציוד לאירועים, הוא כאשר יש לכם אולם אירועים.

האם באולם אירועים אין את כל הציוד הדרוש?

באופן כללי, לכל אולם אירועים יש את הציוד שלו ומדובר בציוד קבוע שאינו משתנה. עם זאת, ישנם מצבים בהם יש צורך בהשכרת ציוד לאולם חתונות או אולמות אירועים באופן כללי. לדוגמה, כאשר נגרם נזק לציוד של האולם וייקח זמן עד שהוא יתוקן או עד שיירכש ציוד חדש. דוגמה נוספת היא כאשר הלקוח מעוניין במשהו מסוים ורוצים לבוא לקראתו.

כאשר מתכננים חתונה, הזוג הצעיר יכול לבוא ולהתרשם מהאולם, אך למרות שהוא יאהב את מה שהוא יראה יהיו לו הערות ובקשות מיוחדות. לדוגמה, זוג המעוניין לקיים את קבלת הפנים בשטח פתוח, ייתכן וירצה יותר מעבר לשולחנות קטנים וכיסאות בר, אלא יבקש להציב גם פינות ישיבה נוחות בסגנון ספות או פופים. כמו כן, אם חלק מן האולם נמצא בשטח שאינו מקורה ותאריך החתונה הוא בחודשי החורף, הזוג יכול לבקש הצבה של אוהל אירועים במקום.

ישנם מקרים בהם הכיסאות הקיימים באולם אינם בסגנון שמתאים לאופי החתונה המתוכננת. באולמות רבים משתמשים בכיסאות עץ או פלסטיק ואילו באירועים יוקרתיים ייתכן ויהיה צורך לשכור כסאות בריפוד בד או עור, שישלימו את העיצוב האלגנטי.

האם בכל אולם אירועים תוכלו לקבל את השירות הזה? התשובה שלילית. יש אולמות אירועים שתגיעו אליהם כדי לברר אודות קיום חתונה והם יאמרו לכם שתצטרכו להסתדר עם מה שיש באולם. לעומת זאת, ישנם מקומות מיוחדים שיבואו לקראתכם וינסו להגשים לכם את החלומות, גם אם יש צורך לשכור ציוד מחברה חיצונית.

Ray – מתאימים את האירוע ללקוח

אולם מומלץ לחתונות בתל אביב, הבא לקראת הזוגות הנרגשים, תוכלו למצוא ב-Ray. מעבר למיקום האטרקטיבי והמיוחד של המקום, הוא מציע קונספט שונה לעריכת חתונות, הכולל שילוב בין סגנון אלגנטי למודרני ואולי גם קצת ניחוחות אירופאיים.

המקום עצמו מחולק ל-3 אזורים: אזור מקורה בו נמצא בר משקאות עשיר ואיכותי. אזור פתוח הכולל גינה ירוקה ומטופחת, בה ניתן לתכנן את הריקודים, קבלת הפנים או כל חלק אחר של החתונה שתרצו.  ולסיום המרפסת בה יש פינות ישיבה נוחות ואפשרות הצצה גם לחלק הפנימי וגם לחלק החיצוני של המתחם.

המקום מצויד במערכות תאורה והגברה, וכמובן בכיסאות ושולחנות, אך אם תרצו לשנות או להוסיף נשמח להקשיב ולראות כיצד ניתן להתאים את המקום לחלומות שלכם.