לא תמיד מתאים תכשיט בולט עם שיבוצי יהלומים ושילובי צבעים. לפעמים תכשיט עדין ושקט הוא כל מה שצריך.

כשאת רוצה לשמור על הופעה בקו אחיד ונקי, בלי רעשים וצבעים רבים מדי, אין טעם להתחיל לחפש תכשיט מתאים בקטלוגים השונים של החנויות. אנחנו יודעים בדיוק מה יתאים. עגילי יהלומים סוליטר. כי יהלום זו בדיוק האבן שאת צריכה כדי להרשים.

יוקרה ותחכום באבן אחת

לפעמים, כשאומרים פחות שומעים יותר. זה בדיוק היופי בעגילי יהלומים סוליטר. מדובר בתכשיט עדין, בקו נקי, המכיל יהלום בודד, המוסיף יופי וחן בדיוק ברגעים הנכונים. עגילי יהלומים תמיד ישדרו יוקרה וטעם טוב, אך עגילי סוליטר ישמרו על המראה המינימליסטי והמתוחכם, בלי להשקיע מאמצים נוספים. זה מתאים כשאת מחפשת להרכיב הופעה מושלמת עד לפרטים הכי קטנים וזה מתאים כשאת צריכה לצאת מהבית ואין לך זמן רב להתארגן.

אצלנו ב Yes I Do, תוכלי להתרשם ממגוון דגמים של עגילי יהלומים סוליטר, מרובעים או עגולים, בצבעים שונים, שיבוצים מעניינים ועיצובים מקוריים. בנוסף, תוכלי להזמין עיצוב של זוג עגילים בהתאם לטעם המיוחד והאישי שלך, וכך להבטיח גם התאמה מלאה וגם תכשיט מקורי שאין לאף אחת אחרת.

עגילי הסוליטר שלנו מתאימים להשלמת כל הופעה, והם בדיוק מה שאת צריכה כדי לצאת מהבית בלבוש מוקפד ומלא חן, בדיוק כמו שאת אוהבת, ובלי להתאמץ. העגילים מתאימים גם כמתנה לכל אירוע: ימי הולדת, ימי נישואין, קידום בעבודה, חגים ורגעים משמחים אחרים.

מהר מאד תגלי שהעגילים שלנו הם התכשיט שאת כל הזמן חוזרת אליו, כי אין תחליף לתכשיט יוקרתי ואיכותי. מסוקרנת? מעוניינת בפרטים נוספים? תוכלי לקבל מידע נוסף באתר שלנו http://yesido.co.il/ או בשיחה ישירה עם הנציג שלנו במספר 1700-721-721.