כמה זמן ואנרגיות אתה משקיע בטלפונים לכל המשתתפים באירוע? עכשיו תוכל להתפנות לדברים החשובים באמת.

כל מי שאי פעם ארגן אירוע, יודע כמה אנרגיות וזמן הולכים לטובת הטלפונים שעושים לכל המוזמנים. לכל זה אפשר לצרף את חוסר הנעימות הכרוכה לעתים בשיחות מסוג זה ואת העובדה שאישורי הגעה הם רק חלק קטן מכל המשימות שעליכם לבצע לקראת האירוע. שירות הקמת מוקד טלפוני לאירועים יכול לחסוך ממך את ההתעסקות בכך ולאפשר לך להתפנות לטפל בדברים החשובים באמת.

מהיכן ניתן להשיג את השירות?

שירות להקמת מוקד טלפוני לאירועים אפשר להזמין מחברות המתעסקות בפתרונות מחשוב ותקשורת. חברות כאלו מפתחות ומייצרות מערכות ממוחשבות עם או בלי מענה אנושי, בהתאם לרצונו ולצרכיו של הלקוח והעסק. חלק מן המערכות ערוכות רק לקבלת שיחות נכנסות, אך כשמדובר באירועים הצורך הוא דווקא בביצוע שיחות לרשימת המוזמנים, כדי לוודא מי מתכנן להגיע והאם יש בעיות מיוחדות שצריך למצוא להן פתרון מראש. דרך נוספת היא לשכור את השירות דרך חברות להפקת אירועים או חברות להשכרת ציוד לאירועים. גם אם אין ברשות החברה מוקד טלפוני שהיא תוכל להעמיד לרשותכם, בשל ניסיונה הרב בהפקת אירועים שונים היא תוכל לקשר אתכם לספק שייתן לכם את השירות הטוב ביותר.

כיצד עובד השירות?

השירות עובד בשני מישורים במקביל. המישור הראשון הוא לקבל שיחות מהמוזמנים המתקשרים לאשר את הגעתם לאירוע. לשם כך עליך לפרסם את מספר הטלפון של המוקד בהזמנה לאירוע, מייל, בהודעות ווטסאפ או בכל דרך אחרת שנראית לך מתאימה. המישור השני הוא להתקשר לכל אלו המופיעים ברשימת המוזמנים ולא התקשרו לאשר הגעה. את השיחות יבצע צוות טלפנים מקצועי, שיעבוד לפי רשימות המוזמנים שהעברת אליהם ויוכל גם להשתמש במשפטים שניסחת מראש במידה ותבחר בכך. השיחות יתנהלו בצורה אדיבה וסבלנית, שתיתן מענה לשאלות השונות ותקבל את המידע הדרוש לגבי הגעה לאירוע ומספר המגיעים.

לאחר ביצוע השיחות, תקבל חזרה את רשימת המשתתפים הסופית, בצירוף הערות במידה ויש. במידה ומדובר באירוע גדול כמו כנס מקצועי רב משתתפים, תוכל לייעד את הקמת המוקד הטלפוני גם לצורך התנהלות מול ספקים, המבקשים הכוונה למקום האירוע והוראות היכן לפרוק את הציוד שהביאו.

הקמת מוקד טלפוני לאירועים מתאים גם למפיקי אירועים ומארגני כנסים, אך גם לאנשים פרטיים, המחפשים פתרון לאישורי הגעה לחתונה ואירועים משפחתיים נוספים. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל את כל הפרטים ולהזמין את השירות שיקל עליכם בתכנון האירוע.