השכרת כסאות לאירועים

מארגן אירוע בגינת ביתך? בר מצווה לילד? חתונה מצומצמת ומשפחתית? יומולדת? סתם יום חמישי? וודאי דאגת להזמין קייטרינג מהשורה הראשונה, אך כמות המוזמנים עומדת על כ-100 איש. היכן תושיב את כולם? חברתנו מספקת השכרת כסאות לאירועים מגוונים ושונים, בעיצובים שונים ומעניינים. זקוק לשירותי השכרת כסאות לאירועים? הגעת למקום הנכון!

השכרת כסאות לאירועיםהשכרת כסאות לאירועים מסוגים שונים

אנחנו מספקים השכרת כסאות לאירועים, החל מכסאות פלסטיק פשוטים, וכלה בכסאות עץ יוקרתיים מרופדים. כמו כן, באפשרותנו לספק עבורך כיסא פשוט, ולעצב אותו בכיסוי בד או כריות צבעוניות. כמו כן, אנו מספקים השכרת כסאות בר בגבהים ובעיצובים שונים דבר הלא פחות חשוב מאוכל, שגם עליו אסור להתפשר וחשוב לקחת את הקייטרינג לחתונה הטוב ביותר שיספק את כל הקהל שלכם, כך בדיוק עם כסאות לאירוע שלכם, שיהיה נוחים לכלל האורחים. במידה והאירוע שלך כולל עמדת בר. כך, האורחים שלך יוכלו ליהנות הן מריקודים והן מהפסקה קצרה ליד הבר, ללא כל צורך לשוב למקום מושבם. באופן זה, תוכל להבטיח כי ישובו להנות ברחבת הריקודים. אנחנו מאפשרים השכרת כסאות לאירועים ממספר סוגים לאותו האירוע, במידה ותהיו מעוניינים בעיצוב מגוון ומודרני, הכולל בימים אלו עיצובים של מספר סוגי רהיטים.

ומה לגבי האספקה?

ביום האירוע עצמו יגיעו מובילים של חברתנו אל גינת ביתך על מנת לספק לך הכיסאות ושאר הציוד לאירוע, ויסייעו לך לסדר אותם במקומם. האירוע שלך נארך בשעות הבוקר? אין כל בעיה! נגיע אליך בשעות הלילה על מנת לסדר את הכסאות, כך שהכל יהיה מסודר ומאורגן לשעות הבוקר.

קראו עוד: השכרת ריהוט לאירועים

קראו עוד: פינות ישיבה לאירועים